وبلاگ متنوع

  • ۰
  • ۰

دلایل زیادی وجود دارد که چرا شما باید از یک متخصص آرایشگری برای آرایش خود در روز مراسم عروسی استفاده کنید. علاوه بر نکاتی که قبلا بحث گردید توجه داشته باشید که برخلاف باور عمومی که فکر می کنند که آرایش شما در مراسم عروسی باید بسیار سنگین تر از حالت عادی باشد، آرایش شما باید متناسب با فرم صورت شما باشد و به اندازه و نه بیشتر از حد مورد لزوم بر روی صورت شما اعمال شود که این امر نیازمند تخصص و تجربه بیشتری در زمینه آرایش کردن می باشد.
حال ممکن است این سوال برای ما پیش آید که چه ویژگی در یک آرایشگر باید باشد تا ما بتوانیم آرایش خود را در مراسم عروسی که یکی ار مهمترین وقایع زندگی ما محسوب می شود و ظاهرمان در آن بسیار مهم است، به عهده وی بگذاریم؟

خدمات مجالس در تهران

ویژگی های یک آرایشگر خوب

داشتن تخصص کافی

اولین و مهمترین ویژگی یک آرایشگر خوب و توانا دارا بودن تخصص و تجربه کافی در زمینه آرایش و گریم عروس می باشد. توجه به این نکته در آرایشگری که انتخاب می کنیم از اهمیت بالایی برخوردار است. یک آرایشگر متخصص با فرم صورت، نحوه تاثیر رنگ ها و ترکیب آنها، نوع نمای گریم در نورهای مختلف و بسیاری از مسایل دیگر آشنایی دارد و در شناخت و انتخاب به جا و اعمال صحیح گریم و آرایش به نحوی که زیبایی شما را چندین برابر جلوه کند، مهارت دارد. علاوه بر ظاهر و زیبایی شما در مراسم، ظاهر شما در فیلم و عکس های گرفته شده از مراسم نیز اهمیت دارد. یک آرایشگر متخصص و باتجربه با تکنیک های فیلمبرداری، نورپردازی و نحوه ای که صورت شما در عکس ها و فیلم نمایش داده میشود آشنایی کامل دارد و این توانایی را دارد به گونه ای شما را آرایش کند تا زیبایی طبیعی شما را در عکس ها و فیلم های مراسم عروسی برجسته کند.

تشریفات مجالس در تهران

قابل اعتماد بودن

دومین ویژگی برای آرایشگر مراسم عروس شما قابل اعتماد بودن وی است. استفاده از ابزار و مواد مرغوب که به پوست شما آسیب نرساند و ماندگاری بالایی داشته باشد، درست و به هنگام کار کردن و عدم تاخیر در انجام کار خود و در نهایت داشتن اخلاق حرفه ای که باعث شود شما به وی در زمینه آرایش مراسم عروسی خود اعتماد کنید، از جمله ویژگی های مهم یک آرایشگر خبره و مناسب است. اگر شما به تخصص و تعهد آرایشگر خود اعتماد کامل داشته باشید آرامش روانی بالایی برای مراسم عروسی خود خواهید داشت و بهتر و پرانرژی تر و با خیالی راحت در مراسم عروسی خود قدم خواهید گذاشت.

خوش خلقی

در نهایت یک آرایشگر حرفه ی خوب از لحاظ رفتاری و اخلاقی به گونه ای است که شما با وی راحت خواهید بود و با اخلاق و رفتار خوب و آرامش دهنده خود از تشنج و اضطرابی که به صورت طبیعی در روز مراسم عروسی خواهید داشت کم خواهد نمود. آخرین چیزی که شما در روز مراسم عروسی نیاز دارید آرایشگری بداخلاق و با انرژی منفی است زیرا نزدیک به یک تا دو ساعت از شروع روز، وی رو به روی صورت شما خواهد بود.

تشریفات عروسی در تهران

  • ۹۶/۰۵/۲۳
  • مهسا جلیلیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی