وبلاگ متنوع

  • ۰
  • ۰

آماده باشید! کم کم به بخشهای هیجان انگیز و دوست داشتنیِ روال مجلس نامزدی نزدیک می شویم. یکی از مهمترین اجزای یک جشن نامزدی، انتخاب لباس نامزدی داماد است. تقریبا همه می‌دانیم که انتخاب لباس، خصوصا برای یک مراسم ویژه کار آسانی نیست. تنوع و گوناگونی رنگها و مدلها، علیرغم اینکه ظاهرا به یاری ما آمده‌اند اما در حقیقت، گاهی موجب سردرگمی‌ میشوند. بیاتو عروسی از این نکته، برای کمک به شما استفاده کرده است. اگر در انتخاب حلقه نامزدی هم مرددید، در مطلب نکات کلیدی برای انتخاب حلقه نامزدی می توانید با ما همراه باشید.
از آنجا که جشن نامزدی، نخستین مراسم معرفی دختر و پسر به خانواده ها و آشنایان یکدیگر است، پس ویژگیهای مخصوص به خود را هم دارد و دختر و پسر، حق دارند که بخواهند بدرخشند و در اوج فریبندگی و زیبایی، به چشمها بنشینند. اما ممکن است ناگهان با سیل سرگیجه‌ آوری از پیشنهادات لباسهای مدرن و سنتی نیز روبرو شوند.
سلیقه شما چگونه است؟ دوست دارید شبیه ستارگان مُد در انظار ظاهر شوید یا فرم رسمی ساده را بیشتر می پسندید؟

خدمات مجالس در تهران

لباس نامزدی داماد

با اینکه همیشه گمان می رود که انتخاب لباس برای آقایان، ساده است اما حقیقت، خلاف این تصور است. این روزها، پیراهنها و کت و شلوارهای متنوعی در بازار یا ژورنالهای خیاطها هست که به گزینی را کمی دشوار می کند. اما ما برای شما مجموعه خوبی از لباسهای مد روز گرد آورده ایم که می تواند کار شما را در این روزهای پر استرس، آسانتر کند.
کت و شلوار اسپرت (کتِ راه راهِ نخی)

این کت و شلوار تابستانه را جوانهای خوش پوشی که دوست دارند، در عین شیک بودن، شاد جلوه کنند، می پسندند. دقت کنید که پارچه های رنگ روشن، اگر خطوط عمودی باریک هم داشته باشند با جلیقه، شلوار و کفش مشکی، سِت مناسبی را تشکیل می دهند.

تشریفات مجالس در تهران

کت و شلوار اسپرت (کت روشن و شلوار تیره)

مدل نیز، مانند مدل قبلی، رسمیت کمتری داشته و برای آقایانی که در این نخستین مراسم مشترک، با لباس سنگین و یکدست، راحتی چندانی حس نمی کنند، مناسب است. اما توجه داشته باشید که رنگ پیراهن، حتما با کت متفاوت و ترجیحا سفید باشد. رنگی بودن بیش از حد و لباس های پر زرق و برق و زننده را فراموش کنید. می توانید کمی سلیقه به خرج دهید و رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پیراهن نامزدتان همخوانی داشته باشد. تناسب رنگ لباس با موها، چشم ها و پوست شما موجب، جلوه گری بیشتر و نشان دهنده ظرافت طبع شماست. بهتر است کت و شلوار را هم در زیر نور لامپ و هم در نور طبیعی خورشید امتحان کنید تا مطمئن شوید رنگ آن مناسب است.
در انتخاب رنگ و جنس لباس، به فصل نیز توجه کنید. مثلا بهتر است در فصل گرما از کت و شلوارهای نخی روشن و در فصل زمستان از کت و شلوارهای ضخیم تیره استفاده کنید. بستن کراوات یا پاپیون، از ویژگیهای تضمینی شیک پوشی داماد می باشد.

کت و شلوار سنتی

هرچند ممکن است تیپ اسپرت در بین جوانهای امروز، طرفدار زیادی داشته باشد اما تیپ رسمی و کت و شلوار تیره (مشکی یا سایر رنگها) نیز همچنان در میان جمع، جایگاه خود را دارد. کت و شلوار تیره را معمولا با پیراهن سفید، کفش و جوراب مشکی و کراوات یا پاپیون قرمز یا مشکی هماهنگ می کنند.

تشریفات عروسی در تهران

  • ۹۶/۰۵/۲۲
  • مهسا جلیلیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی