وبلاگ متنوع

  • ۰
  • ۰

انتخاب ماشین عروسی و نحوه تزیین آن یکی از مسائل مهم روز عروسی است. چشمهای بسیاری با کنجکاوی و علاقه در خیابان ماشین شما را نگاه می کنند، مهمانان چشم به راه رسیدن شما هستند و در فکرند ماشینتان چه شکلی است و علاوه بر این، ماشین عروسی یکی از پایه های ثابت فیلم روز عروسی تان است، پس مهم است که در انتخاب ماشین و تزیین آن نهایت سلیقه را به کار ببرید.

– اگر خودتان ماشین دارید، اولین پیشنهاد این است که از همان برای ماشین عروسی استفاده کنید. این کار چندین حسن دارد. اول اینکه در هزینه ها صرفه جویی می کنید. دوم اینکه هر وقت سوار آن ماشین شوید، خاطره روز عروسی براتان زنده می شود و لذت می برید.
اگر خودتان ماشین ندارید و نمی خواهید هزینه زیادی برای آن بپردازید، می توانید ماشین بستگان و دوستان را قرض بگیرید. اما اگر ترجیح می دهید، ماشین کرایه کنید، داستان تازه شروع می شود.امروزه روز با کرایه کردن ماشین های مدرن و و همچنین قدیمی و یا عتیقه و اسپرت یا کلاسیک با راننده و حتی بدون راننده می توان اجاره کرد و برخی موسسات اتومبیل ها را به صورت ساعتی و یا حتی روزانه کرایه می دهند.

خدمات مجالس در تهران

– اگر شما دوست دارید ماشین عروس را به صورت ساعتی کرایه کنید چند ساعت بیشتر در نظر بگیرید و به فکر بدقولی مهمان ها و عکاسان و آرایشگر و ترافیک راه نیز باشید.

– اگر به فکر گرفتن ماشین عتیقه هستید حتما از سالم بودن ماشین مطمئن باشید یا از راننده استفاده کنید که مطمئن تر باشید تا بتواند اگر مشکلی برای ماشین بوجود آمد شما را کمک کند.
-اگر لباس عروس خیلی پف دار یا پرچین است در این موارد لازم است از ماشینی استفاده شود که جای کافی داشته باشد تا از چروک شدن لباس شما جلوگیری شود.

– برای زیبا شدن ماشین عروس از گل های بزرگ که زیبا و جلوه زیادی دارند استفاده کنید.

– اگر درفصل تابستان ازدواج می کنید ، زحمت گل زدن به ماشین را به خودتان ندهید و بیهوده برای آن هزینه نکنید ، زیرا گل ها در درجه دمای فصل تابستان در مدت نیم ساعت پلاسیده می شوند و گل های پلاسیده و پژمرده اصلا ظاهر زیبایی ندارند . به جای آن می توانید با روبان و یا تور ماشین تان را تزئین کنید . کمی ابتکار به خرج دهید . مثلا ماشین تان را با تور ماهیگیری و انواع صدف و ستاره ی دریایی تزئین کنید .

تشریفات مجالس در تهران

– اگر در فصل زمستان ازدواج می کنید می توانید یک هفته تا سه روز قبل از عروسی با استفاده از سایت های هواشناسی و …. از هوای روز عروسی مطلع شوید . در صورتی که در روز عروسی هوای برفی و بارانی دارید ، برای ماشین تان زیاد به خودتان زحمت ندهید .

– معمولا بهترین رنگ برای ماشین عروس سفید است . زیرا عروس به معنای سفید است و رنگ سفید سمبل عروس است .

– هنگام سفارش گل برای ماشین تان توجه داشته باشید که برای جلوه ی بیش تر، رنگ ماشین و رنگ گل ها بهتر است با هم متضاد باشند . مثلا اگر رنگ ماشین سفید است ، گل سفید روی آن نزنید . بلکه با انواع گل های رنگی جلوه ی بیش تری خواهند داشت .اگر ماشین تان دودی است بهتر است از گل هایی با رنگ های ملایم و روشن مثل صورتی یا سفید استفاده کنید . اگر ماشین تان نقره ای است ، گل هایی با رنگ زرشکی ، قرمز و … جلوه ی بهتری به آن می دهد . هم چنین اگر ماشین تان مشکی است به هیچ وجه با رنگ سفید یکدست آن را گل نزنید زیرا شبیه به ماشین های مراسم تدفین می شود .

تشریفات عروسی در تهران

  • ۹۶/۰۵/۲۱
  • مهسا جلیلیان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی